Mayweather vs. McGregor: Los Angeles Press Conference | Sat., Aug. 26 on SHOWTIME PPV

showtimeshosportssportsMayweathermcgregorFloyd Mayweatherlive streameventlivestreamconor mcgregorIrelandlos angelesstaples centerBrooklynTorontoLondonwembleypress conferencefunnymediasocialtrash talkhighlightsreplayfightmoneyBarclaysarenacelebrityiconfashionteamufcdana whitefighterboxingMMAmixed martial arts

Floyd Mayweather and Conor McGregor embark on a four-city international press tour to announce their Saturday, August 26 blockbuster on SHOWTIME PPV.

Follow SHOWTIME Sports
Facebook: https://www.facebook.com/ShoSports/
Twitter: https://twitter.com/SHOsports
Instagram: https://instagram.com/shosports
Snapchat: https://www.snapchat.com/add/shosports
Official Site: http://www.sho.com/sports

Follow SHOWTIME Boxing
Facebook: https://www.facebook.com/ShoBoxing
Twitter: https://twitter.com/ShowtimeBoxing
Instagram: https://instagram.com/showtimeboxing
Tumblr: http://showtimeboxing.tumblr.com/

Follow INSIDE THE NFL
Facebook: https://www.facebook.com/insidetheNFL
Twitter: https://twitter.com/insidetheNFL
Instagram: https://www.instagram.com/insidetheNFL/

Follow A SEASON WITH FLORIDA STATE FOOTBALL
FaceBook: https://www.facebook.com/ASeasonWith/
Twitter: https://twitter.com/aseasonwith
Instagram: https://www.instagram.com/aseasonwith/

Follow SHOWTIME
Facebook: https://www.facebook.com/showtime
Twitter: https://twitter.com/SHO_Network
Instagram: https://instagram.com/showtime/
Youtube: https://www.youtube.com/user/SHOWTIME
Official Site: http://www.sho.com/

Nannette Battista
I will watch fightings online on ScreenVariety Tv . I think it's the best fightings option. What about You ?
Milanie Marty
Conor McGregor is just soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo fine!!!!!! 😍😍😍😍❤️❤️☺️😅
Densor
its 2017 already fix your volume fags
john mannion
shite
Iyob Afrem
song at 37:37??? please help
Al Abdel
All work is what...all work is what...yeah...yeah....bud just shut up. Do you know any other words?
Alannah Farrelly
go conor
zabre eyre
McGregor what have u done that guy is a pro undefeated champion don't talk much man the fuck
Mariusz Kubrak
Song after they square off?
Isabella O'Byrne
I met Connor mcgregor in butlers hot chocolate cafe once, got a picture with him too!
Andrew Perry
So we just gonna ignore the fact that Mayweather has 48 on his hat? lol Thought he's 49-0?
K06E
Lmao I love how mayweather was like pose the fighters and he starts ordering Connor from his seat
vegas
1 million dollars for the one who finds the name of song at 37:27
jay davies
may weathers a disgrace to every living legend across the world in every sport alls he talks about is his big phat head an money
J Rod13
This is going to be retarted for a fight
stewie huey
guess its time to go take 3 weeks of taekwondo so i can beat jet li..
Greiguci Wootchie
Hopefully white wins.
mamadou doumbia
These are ways to make more money;
SK Naga
As alwys FLOYD will continue to Run and Hug CONOR in the middle of the Boxing Ring and RANDY ORTON will deliver RKO to the legendary marathon Runner FLOYD MAYWEATHER out of no where.. Hence the winner of the match FLOYD MAYWEATHER and still 50-0.. Via disqualification 😂😂😂
ponkpunk
mcgregor is gonna lose so bad... It's not even funny...
Kyle Fishwick
It's gonna be so funny watching Conor plaster and mash the head of little may-may. Little may-may doesn't stand a chance, I think. Conor has way higher intelligence, probably punches much harder than may-may, and accurately enough to counter the defensive evasiveness of little may-may. Little may-may certainly isn't gonna knock Conor out is he? I seriously doubt it.
Thi Dang
48-0
Eibhlin Mchale
LETS GO MCGREGOR UP THE IRISH🇮🇪💚💚🇮🇪
p. perez
what's mayweather entrance music?
Tarmonkillboy
1:like this comment
2:sub to my channel
3:reply I'm done
4: I will sub to you on 5 accounts
Mayweather vs McGregor fight live stream
Mayweather v McGregor Fight

fight details: https://www.fb.com/mayweathermcgregorfights/

Floyd Mayweather Jr. - Conor McGregor, billed as The Money Fight, is an upcoming professional boxing super-fight between undefeated eleven-time
João Paulo De Jesus
Damn! Floyd telling McGregor "do something!", "do something!"..."you, easy work!", "easy work!"- epic lmao
Samuel L Jackson
54:24 Weasel showing true colours, shaking his head as Connor does a shout-out to his son. He truly is a hater and no doubt they rigged Conor's entrance music and cut his mics on purpose. Some said he was innocent but that look from behind does it
Mick Jones
black monkey vs white monkey
sharmaarke osman
Whats the name of that song at 1:07:30 ? I've googled the lyrics and I cant find it anywhere
MrBeastyBeast101
Can someone please tell me the song at 39:45??
Gary Smith
Brendan Schaub is a star. Well done mate.
Conor McSharry
Song at 38 mins?
Anonym0usGamer712
Am I really the only one in the comments section who KNOWS this is staged and it's just to make money? These guys don't even dislike each other, they're mates!
Mariano Castellanos
Mayweather will never fight McGregor with a 4oz gloves nor in the Octagon!!
Joel Jones
Paulie Malignaggi ... he called McGregor out if I remember correctly.
Suhail Tunkar
Floyd "Cringe" Mayweather. Yeeeeaaahhh
Vega1130
whats the song name at 1:08:20?
SUPERHOT FEMALE
Hate or love Conor, but who don't want to see all those faces and comments if he shocks the world??
First Name Last Name
Floyd looked so bored and irritated while Conor was talking but by the time he got up there and finished his speech Conor was the one pissed lol
mitchell dring
Who keeps letting floyd senior out his cage
MagicBeemes
Conner allready lost in a fight with Diaz were most of the fight was boxing. What you think Floyd will do Mcg LOL goodbye Conner. It will be easy for Floyd as it would be easy in a mma fight for Conner
Mark Jeffries
Song at 1:07:20 ?
Daemon247
can't wait till mc gregor will drop that nigga bitch
Evander Borntoparty
I'm really curious what Conor said to Mayweather @1:07:52 that made him say 'What the f*ck is wrong with you, wtf is wrong with you!
THE ILLICIT
fixed
Apex Predator
Wow rude af muting Connors mic man. They just letting Mayweather run his mouth and Connor can't even defend himself? Fuck Showtime with their shitty asf conference set up
mark mcfc
you wouldn't get Mike Tyson prancing around like them
DCED
i dont really watch these things but i mean 49 - 0 means he wants that 50th spot, if you think he's not going all out you are blind.

However it makes sense for a "younger" person to take over the "ring" to continue the money coming in.
Fazerman
Two clowns makes millions of bucks from nothing, while millions of people working hard for entire life... this world is crazy.
Related Videos